Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Portalu Informacyjno - Usługowego Emp@tia
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Portalu Informacyjno - Usługowego Emp@tia.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- 1.1.1 Informacja nietekstowa
- 1.3.1 Informacje i jej związki
- 1.3.2 Zrozumiała kolejność
- 1.3.5 Określenie prawidłowej wartości
- 1.4.3 Kontrast (minimalny)
- 1.4.4 Zmiana rozmiaru tekstu
- 1.4.10 Zawijanie tekstu
- 1.4.11 Kontrast dla treści niebędących tekstem
- 1.4.12 Odstępy w tekście
- 1.4.13 Treści spod kursora lub fokusa
- 2.1.1 Klawiatura
- 2.1.2 Klawiatura nie zablokowana
- 2.4.1 Bezpośredni dostęp
- 2.4.2 Tytuł strony
- 2.4.4 Cel linku (z kontekstem)
- 2.4.6 Nagłówki i etykiety
- 2.4.7 Widoczny fokus
- 3.1.1 Język strony
- 3.3.2 Etykiety lub instrukcje
- 3.3.3 Sugestie korekty błędów
- 4.1.2 Nazwa, przeznaczenie, wartość
- 4.1.3 Komunikaty o stanie
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Departament Informatyki MRiPS.
- E-mail: sekretariat.di@mrips.gov.pl
- Telefon: 22-661-18-00
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Minister Rodziny i Polityki Społecznej
- Adres: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00‐513 Warszawa
- E-mail: info@mrips.gov.pl
- Telefon: 222-500-108
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.